Ik kan mijn pakje opvolgen met uw nummer van het pakje door hier te klikken. Indien ik niet beschik over het nummer van het pakje, moet ik de verzender contacteren.
Een email of SMS wordt mij toegestuurd door Mondial Relay. Ik kan altijd mijn pakje volgen door hier te klikken.
Volg het verloop van uw pakje op op onze website door hier te klikken. En contacteer uw verzender indien nodig.
Nadat u een identiteitsbewijs heeft getoond aan de winkelier zal hij u uw pakje overhandigen. U valideert er de ontvangst van door een electronische handtekening
De betaling kan enkel uitgevoerd worden kontant of per cheque onmiddellijk aan het Afhaalpunt. De aankoopbons mogen niet gebruikt worden ter betaling aan de levering (zie aanduiding verso cadeau cheques).
Ja, zij moet zich aanmelden met een identiteitsbewijs en met deze van de bestemmeling van het pakje.
Indien de verpakking van het pakje beschadigd is, meld dan de handelaar de weigering van uw pakje dat teruggestuurd zal worden naar de verzender
In geval van onbeschikbaarheid van een Afhaalpunt, zal uw pakje geleverd worden in een ander Afhaalpunt dichtbij. U wordt hiervan verwittigd per SMS of email.
De handelaar houdt uw pakje te uwer beschikking gedurende 14 dagen. Deze termijn voorbij wordt uw pakje teruggestuurd naar de verzender (merk van verkoop op afstand, e-commerce of particulier)
U dient uw verzender te contacteren (merk van verkoop op afstand, e-commerce of particulier) die u de weg te volgen zal aanduiden.