• > Hoe volg ik na bestelling de traceerbaarheid van mijn pakje ?

    U kan uw pakje opvolgen met het nummer van het pakje door hier te klikken. Contacteer uw verzender, indien u niet over het nummer van het pakje beschikt.

  • > Hoe kent men de dag en uur van levering ?

    U wordt gecontacteerd voor een afspraakname aan huis, via drie wijzen : e-mail, telefoon en contact met het leveringsagentschap.

  • > Ik was afwezig tijdens de levering, hoe kan ik opnieuw de levering plannen ?

    U wordt opnieuw gecontacteerd door het leveringsagentschap om u een nieuwe afspraak voor te stellen.

  • > Mijn pakje was beschadigd, wat te doen ?

    Indien de verpakking van het pakje beschadigd is, meld dan de chauffeur uw weigering van het pakje dat teruggestuurd zal worden naar de verzender.

  • > Hoe kan ik een bestelling terugsturen ?

    U neemt kontakt op met de verzender (e-commerce, particulier, ...). Die zal u de te volgen werkwijze uitleggen.