We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Hoe kan ik mijn voorafbetaalde rekening opladen?

Het ophogen van het saldo gebeurt met een kredietkaart (Visa, Mastercard) in beveiligde modus via onze dienstverlener Verifone e-commerce (Paybox), of via uw Paypal-account. Het is helaas niet mogelijk om via bankoverschrijving of automatische incasso op te laden.

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter