We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Wat moet ik doen als mijn pakket als vermist is opgegeven?

In geval van een verloren/vermist pakket neemt onze klantenservice binnen 10 dagen na de aangifte van het verlies van het pakket contact op met de afzender om de schadevergoeding uit te betalen, waarvan het bedrag afhangt van de afgesloten verzekering.

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter