We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Hoe wordt ik vergoed voor mijn verloren pakket?

De terugbetaling van verloren pakketten (of "beschadigd") gebeurt automatisch, onze klantenservice zal u per e-mail contacteren zodra de betaling is uitgevoerd.


De schadevergoeding wordt binnen 7 tot 14 dagen na het verlies van het pakket uitbetaald in de vorm van een tegoed op uw vooruitbetaalde rekening.


Als u bij uw bestelling een verzekering hebt afgesloten, vergoeden wij u tot het bedrag dat u hebt afgesloten. Als u geen verzekering hebt afgesloten, betalen wij u een vast bedrag van 25 euro, inclusief verzendkosten.

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter