Het menu openen
Mondial Relay e-levering van uw pakketten
Mijn pakket
volgen
Pakket verzenden
Afhaalpunten® enParcel Lockers
Help
Zakelijke oplossing
Inloggen
Nederland
Nederland
France
Belgique
België
España
Portugal
Mijn winkelmand (
0,00 €
)
Uw winkelmand is momenteel leeg
Mijn mandje bekijken
Home
FAQ
Uw account
Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
Waarmee kunnen we u helpen?
Wat zijn de maximale afmetingen?
Kan ik een breekbaar pakket versturen?
Verzenden jullie bederfelijke goederen?
Levert u ook aan eilanden en enclaves?
Levert u ook aan de Franse overzeese departementen en gebiedsdelen?
Levert u verpakkingen en etiketten?
Welke goederen mag ik niet verzenden?
Hoe verpak ik mijn pakket?
Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afleveren?
Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?
Wat is de gemiddelde leveringstermijn?
Ik stuurde een pakket, het wordt teruggestuurd wegens non-conformiteit. Waarom is dat?
Hoe zijn de afhaalpunten op de Mondial Relais pagina's ingedeeld?
Ik zou graag gebruik maken van uw diensten, maar ik zie veel negatieve beoordelingen.
Is het mogelijk om een pakket naar het buitenland te sturen?
Hoe lang kan een pakket in een afhaalpunt worden bewaard?
Is er een minimumgrootte?
Ik heb geen bevestigingsmail van mijn aankoop ontvangen, is dit normaal?
Een pakket verzonden via een partnersite (Vinted,...) is verloren verklaard, wat nu?
Ik heb mijn kortingscode niet gekregen, wat moet ik doen?
Ik heb mijn aankoop bevestigd en ben vergeten een verzekering af te sluiten, is het mogelijk deze alsnog af te sluiten?
Kan ik autobanden/wielen of muziekinstrumenten opsturen?
Brexit: kan ik nog steeds een pakje naar het VK sturen?
Waarom is het geselecteerde afhaalpunt niet beschikbaar op de website of op een webshop?
Welke voorwerpen zijn verboden en worden niet geaccepteerd door Mondial Relay?
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Ik wacht op een pakket, hoe weet ik of het beschikbaar is bij de afhaalpunt?
Hoe lang wordt mijn pakket bewaard door de afhaalpunt?
Hoe kan ik mijn pakket ophalen?
Kan iemand anders mijn pakket ophalen?
Mijn Afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
Mijn pakket is niet in het Afhaalpunt, wat moet ik doen?
Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als mijn pakket in de wacht wordt gezet?
Wat moet ik doen als mijn pakket als vermist is opgegeven?
Ik wil een bestelling retourneren, wat moet ik doen?
Ik wil het Afhaalpunt veranderen, is dat mogelijk?
Hoe wordt mijn geadresseerde op de hoogte gebracht?
De geadresseerde heeft zijn pakket niet opgehaald. Wat zal er gebeuren ?
Wanneer levert de koerier een pakket in een Afhaalpunt?
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice
Ik heb een e-mail ontvangen van Mondial Relay maar ik denk dat het oplichterij/phishing is
Wat te doen in geval van late levering?
Wat betekent de term " pakket in behandeling"?
Hoe wordt ik vergoed voor mijn verloren pakket?
Mijn Afhaalpunt staat aangegeven als onbeschikbaar, maar het is wel open. Hoe komt het?
Ik ben een ondernemer en ik zou graag een Afhaalpunt willen worden
Mijn Afhaalpunt heeft een probleem met zijn PDA, wat moet ik doen?
Is er een verzekering bij het verzenden van een pakket?
Valt Corsica onder het "Frankrijk"-tarief?
Doet u promotieaanbiedingen?
Waar kan ik de Mondial Relay tarieven vinden?
Hoe en wanneer wordt de betaling voor de aanmaak van een label verricht?
Waar kan ik het saldo van mijn voorafbetaalde rekening vinden?
Hoe kan ik mijn voorafbetaalde rekening opladen?
Is er een vooraf bepaald bedrag om op mijn voorafbetaalde rekening op te laden?
Ik wil graag een vergoeding voor de aanvulling op mijn voorafbetaalde rekening
Ik wil graag dat het saldo van mijn voorafbetaalde rekening wordt terugbetaald.
Hoe sluit ik een verzekering af voor een zending?
Ik kan het aanmaken van een zending niet bevestigen, wat moet ik doen?
Ik heb moeilijkheden met de betaling, wat moet ik doen?
Hoe lang is een label te gebruiken?
Wat is het doel van de ontvanger gegevensfiche?
Moet ik het ontvangen gegevensfiche afdrukken?
Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens, kan ik mijn label wijzigen?
Ik heb een label laten maken zonder het af te drukken, waar kan ik het terugvinden om het af te drukken?
Ik wil mijn pakket niet meer verzenden, wat moet ik doen?
Kan ik een label dat ik nog niet heb gebruikt annuleren?
De barcode is niet duidelijk als ik mijn label afdruk, wat kan ik doen?
Ik heb een verkoop aangemaakt via een MARKETPLACE maar ik heb geen label ontvangen
Ik heb een pakket verzonden, waar kan ik het trackingnummer vinden?
Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
Ik heb een betalingsachterstand als ik inlog op mijn account, wat moet ik doen?
Hoe kan ik het e-mailadres van mijn Mondial Relay account wijzigen?
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Mijn inloggegevens werken niet meer om aan te melden op mijn Mondial Relay account, wat moet ik doen?
Hoe kan ik een account aanmaken?
Is het mogelijk om klantenadressen op mijn account op te slaan?
Wat betekent het saldo op mijn account?
Ik wil mijn account verwijderen, kan ik dat zelf doen?
Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
U vindt uw facturen in uw profiel bij "
Mijn aankopen
".
Meest gestelde vragen
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Hoe lang wordt mijn pakket bewaard door de afhaalpunt?
Wat moet ik doen als mijn pakket als vermist is opgegeven?
Mijn Afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afleveren?