We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?

Bij afgifte van uw pakket (voor een zending via mondialrelay.nl, Vinted, een retour voor een webshop, ...) bij een afhaalpunt, zal deze u laten tekenen op een PDA. Na ondertekening ontvangt u onmiddellijk (of binnen enkele minuten) een e-mail als bewijs van levering. Deze e-mail wordt verstuurd vanaf het adres "[email protected]" en heeft als onderwerp "Taking charge of your package". Deze e-mail, handiger en ecologischer, vervangt het kleine rode etiket dat u vroeger van uw afhaalpunt kreeg.

 

 

 

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter