We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens, kan ik mijn label wijzigen?

Het is niet mogelijk een label te wijzigen nadat het werd aangemaakt. U moet de aankoop annuleren en met de juiste informatie een nieuwe aankoop verrichten.

U hebt 30 dagen vanaf de datum van betaling om een label te annuleren dat nog niet door ons netwerk is verwerkt. U ontvangt een volledige terugbetaling. Om dit te doen, ga naar uw "Profiel", tabblad "Mijn Aankopen". Door op de betreffende factuur naar beneden te scrollen met de pijl aan de rechterkant, komt u bij de optie "Terugbetaling". De terugbetaling zal binnen 24 uur op uw rekening worden gestort (PAYPAL, bankrekening of voorafbetaalde rekening, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode).

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter