We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Ik wil mijn pakket niet meer verzenden, wat moet ik doen?

U hebt tot 30 dagen vanaf de datum van betaling de tijd om een label dat nog niet door ons netwerk is verwerkt, te annuleren. Om dit te doen, ga naar uw profiel, klik op "Mijn Aankopen", door op het vergrootglas te klikken verschijnt de optie "Terugbetaling". De terugbetaling zal binnen 24 uur op uw rekening worden gestort (PAYPAL, bankrekening of voorafbetaalde rekening, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode).

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter