We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Ik wil graag een vergoeding voor de aanvulling op mijn voorafbetaalde rekening

U hebt 30 dagen vanaf de datum van de aanvulling om zelf te annuleren via uw profiel in het tabblad "Mijn aankopen", op voorwaarde dat u geen gebruik hebt gemaakt van de aanvulling.

 
Als de periode van 30 dagen is verstreken of als u een deel van het bedrag hebt gebruikt, moet u rechtstreeks een aanvraag indienen vanuit het tabblad "Mijn aankopen".

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter