- Wat zijn de maximale afmetingen?
- Kan ik een breekbaar pakket versturen?
- Verzenden jullie bederfelijke goederen?
- Levert u ook aan eilanden en enclaves?
- Levert u ook aan de Franse overzeese departementen en gebiedsdelen?
- Levert u verpakkingen en etiketten?
- Welke goederen mag ik niet verzenden?
- Hoe verpak ik mijn pakket?
- Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afleveren?
- Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?
- Wat is de gemiddelde leveringstermijn?
- Ik stuurde een pakket, het wordt teruggestuurd wegens non-conformiteit. Waarom is dat?
- Hoe zijn de afhaalpunten op de Mondial Relais pagina's ingedeeld?
- Ik zou graag gebruik maken van uw diensten, maar ik zie veel negatieve beoordelingen.
- Is het mogelijk om een pakket naar het buitenland te sturen?
- Hoe lang kan een pakket in een afhaalpunt worden bewaard?
- Is er een minimumgrootte?
- Ik heb geen bevestigingsmail van mijn aankoop ontvangen, is dit normaal?
- Een pakket verzonden via een partnersite (Vinted,...) is verloren verklaard, wat nu?
- Ik heb mijn kortingscode niet gekregen, wat moet ik doen?
- Ik heb mijn aankoop bevestigd en ben vergeten een verzekering af te sluiten, is het mogelijk deze alsnog af te sluiten?
- Kan ik autobanden/wielen of muziekinstrumenten opsturen?
- Brexit: kan ik nog steeds een pakje naar het VK sturen?
- Waarom is het geselecteerde afhaalpunt niet beschikbaar op de website of op een webshop?
- Welke voorwerpen zijn verboden en worden niet geaccepteerd door Mondial Relay?
- Hoe kan ik mijn pakket volgen?
- Ik wacht op een pakket, hoe weet ik of het beschikbaar is bij de afhaalpunt?
- Hoe lang wordt mijn pakket bewaard door de afhaalpunt?
- Hoe kan ik mijn pakket ophalen?
- Kan iemand anders mijn pakket ophalen?
- Mijn Afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
- Mijn pakket is niet in het Afhaalpunt, wat moet ik doen?
- Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als mijn pakket in de wacht wordt gezet?
- Wat moet ik doen als mijn pakket als vermist is opgegeven?
- Ik wil een bestelling retourneren, wat moet ik doen?
- Ik wil het Afhaalpunt veranderen, is dat mogelijk?
- Hoe wordt mijn geadresseerde op de hoogte gebracht?
- De geadresseerde heeft zijn pakket niet opgehaald. Wat zal er gebeuren ?
- Wanneer levert de koerier een pakket in een Afhaalpunt?
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice
- Ik heb een e-mail ontvangen van Mondial Relay maar ik denk dat het oplichterij/phishing is
- Wat te doen in geval van late levering?
- Wat betekent de term " pakket in behandeling"?
- Hoe wordt ik vergoed voor mijn verloren pakket?
- Mijn Afhaalpunt staat aangegeven als onbeschikbaar, maar het is wel open. Hoe komt het?
- Ik ben een ondernemer en ik zou graag een Afhaalpunt willen worden
- Mijn Afhaalpunt heeft een probleem met zijn PDA, wat moet ik doen?
- Is er een verzekering bij het verzenden van een pakket?
- Valt Corsica onder het "Frankrijk"-tarief?
- Doet u promotieaanbiedingen?
- Waar kan ik de Mondial Relay tarieven vinden?
- Hoe en wanneer wordt de betaling voor de aanmaak van een label verricht?
- Waar kan ik het saldo van mijn voorafbetaalde rekening vinden?
- Hoe kan ik mijn voorafbetaalde rekening opladen?
- Is er een vooraf bepaald bedrag om op mijn voorafbetaalde rekening op te laden?
- Ik wil graag een vergoeding voor de aanvulling op mijn voorafbetaalde rekening
- Ik wil graag dat het saldo van mijn voorafbetaalde rekening wordt terugbetaald.
- Hoe sluit ik een verzekering af voor een zending?
- Ik kan het aanmaken van een zending niet bevestigen, wat moet ik doen?
- Ik heb moeilijkheden met de betaling, wat moet ik doen?
- Hoe lang is een label te gebruiken?
- Wat is het doel van de ontvanger gegevensfiche?
- Moet ik het ontvangen gegevensfiche afdrukken?
- Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens, kan ik mijn label wijzigen?
- Ik heb een label laten maken zonder het af te drukken, waar kan ik het terugvinden om het af te drukken?
- Ik wil mijn pakket niet meer verzenden, wat moet ik doen?
- Kan ik een label dat ik nog niet heb gebruikt annuleren?
- De barcode is niet duidelijk als ik mijn label afdruk, wat kan ik doen?
- Ik heb een verkoop aangemaakt via een MARKETPLACE maar ik heb geen label ontvangen
- Ik heb een pakket verzonden, waar kan ik het trackingnummer vinden?
- Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
- Ik heb een betalingsachterstand als ik inlog op mijn account, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik het e-mailadres van mijn Mondial Relay account wijzigen?
- Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
- Mijn inloggegevens werken niet meer om aan te melden op mijn Mondial Relay account, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik een account aanmaken?
- Is het mogelijk om klantenadressen op mijn account op te slaan?
- Wat betekent het saldo op mijn account?
- Ik wil mijn account verwijderen, kan ik dat zelf doen?