We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

De barcode is niet duidelijk als ik mijn label afdruk, wat kan ik doen?

U moet controleren of de (gratis) update versie van uw "Adobe Acrobat Reader" software, waarmee u de PDF kunt openen en het label kunt afdrukken, werd uitgevoerd. Als het probleem zich blijft voordoen, raden wij u aan een andere PDF-lezer te gebruiken, zoals Foxit Reader, waarvan een gratis versie bestaat. 

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter