We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.
SLUITEN x
We krijgen op het moment meldingen van fraude waarbij klanten gebeld worden via WhatsApp. Graag helpen we u eraan herinneren dat wij nooit contact zullen opnemen via WhatsApp. Verder lopen betalingen altijd via onze website, of de officiële website/app van onze partners.

Waarmee kunnen we u helpen?

Mijn Afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?

In het geval dat het pakket niet in het oorspronkelijke Afhaalpunt kan worden afgeleverd, kunnen zich twee gevallen voordoen:

1) U ontvangt een e-mail en/of een sms om te kiezen uit:

  • U wacht tot de heropening van uw afhaalpunt
  • U kiest een andere Afhaalpunt.

2) Indien u niet reageert of om redenen die verbonden zijn met de logistieke activiteit van uw sector, is het ook mogelijk dat Mondial Relay automatisch een ander beschikbaar Afhaalpunt kiest in de buurt van het oorspronkelijk gekozen Afhaalpunt.

Terugbetaling van de dienst is niet mogelijk.

 

 

 

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Veuillez patienter