De meest gestelde vragen
- Hoe kan ik mijn pakket volgen?
- Hoe lang wordt mijn pakket bewaard door de afhaalpunt?
- Wat moet ik doen als mijn pakket als vermist is opgegeven?
- Mijn Afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice
Alle vragen
- Hoe kan ik mijn pakket volgen?
- Ik wacht op een pakket, hoe weet ik of het beschikbaar is bij de afhaalpunt?
- Hoe lang wordt mijn pakket bewaard door de afhaalpunt?
- Hoe kan ik mijn pakket ophalen?
- Kan iemand anders mijn pakket ophalen?
- Mijn Afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
- Mijn pakket is niet in het Afhaalpunt, wat moet ik doen?
- Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als mijn pakket in de wacht wordt gezet?
- Wat moet ik doen als mijn pakket als vermist is opgegeven?
- Ik wil een bestelling retourneren, wat moet ik doen?
- Ik wil het Afhaalpunt veranderen, is dat mogelijk?
- Hoe wordt mijn geadresseerde op de hoogte gebracht?
- De geadresseerde heeft zijn pakket niet opgehaald. Wat zal er gebeuren ?
- Wanneer levert de koerier een pakket in een Afhaalpunt?
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice
- Ik heb een e-mail ontvangen van Mondial Relay maar ik denk dat het oplichterij/phishing is
- Wat te doen in geval van late levering?
- Wat betekent de term " pakket in behandeling"?
- Hoe wordt ik vergoed voor mijn verloren pakket?
- Mijn Afhaalpunt staat aangegeven als onbeschikbaar, maar het is wel open. Hoe komt het?
- Ik ben een ondernemer en ik zou graag een Afhaalpunt willen worden
- Mijn Afhaalpunt heeft een probleem met zijn PDA, wat moet ik doen?