De meest gestelde vragen
- Ik heb een pakket verzonden, waar kan ik het trackingnummer vinden?
- Hoe kan ik een account aanmaken?
- Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
- Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
- Ik wil mijn account verwijderen, kan ik dat zelf doen?
Alle vragen
- Ik heb een pakket verzonden, waar kan ik het trackingnummer vinden?
- Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
- Ik heb een betalingsachterstand als ik inlog op mijn account, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik het e-mailadres van mijn Mondial Relay account wijzigen?
- Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
- Mijn inloggegevens werken niet meer om aan te melden op mijn Mondial Relay account, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik een account aanmaken?
- Is het mogelijk om klantenadressen op mijn account op te slaan?
- Wat betekent het saldo op mijn account?
- Ik wil mijn account verwijderen, kan ik dat zelf doen?